Media to ako vzdy rozmazali, ale lodivod bol kapitan pre morske plavidla, takze vedel aj to, ze neplatia na tu priehradu, ale popravde ak zvladne velke zamorske plavidla tak detsku lodicku vo vani by mal bezpecne ukocirovat, je to len byrokraticky problem, ako soferovat auto v zahranici kde neplati europsky vodicak. Pre mna je zaujimave, ze ak mas vodicak na autobus tak mozes soferovat aj babetu bez specialneho dokladu, vyssi level je len nadzstvbou, aj u lietadiel plati, ze ak mozes pilotovat velke stroje osvedcenia platita aj na vetron tiez sa ide postupne smerom k vacsim, ale ze u lodi to tak nie je. Co ma prekvapilo, ze ak niekto moze vozit ropu v tankeroch ale na dvojveslovu pramicu potrebuje zvlast povolenie, asi aby to nerozbehol na 20 uzlov za hodinu lebo v tej kaluzi by asi nestihol ubrzdit.
Nie ste prihlásený, pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť!
( Prihlásenie | Registrácia )
Media to ako vzdy rozmazali, ale lodivod bol kapitan pre morske plavidla, takze vedel aj to, ze neplatia na tu priehradu, ale popravde ak zvladne velke zamorske plavidla tak detsku lodicku vo vani by mal bezpecne ukocirovat, je to len byrokraticky problem, ako soferovat auto v zahranici kde neplati europsky vodicak. Pre mna je zaujimave, ze ak mas vodicak na autobus tak mozes soferovat aj babetu bez specialneho dokladu, vyssi level je len nadzstvbou, aj u lietadiel plati, ze ak mozes pilotovat velke stroje osvedcenia platita aj na vetron tiez sa ide postupne smerom k vacsim, ale ze u lodi to tak nie je. Co ma prekvapilo, ze ak niekto moze vozit ropu v tankeroch ale na dvojveslovu pramicu potrebuje zvlast povolenie, asi aby to nerozbehol na 20 uzlov za hodinu lebo v tej kaluzi by asi nestihol ubrzdit.